dimarts, 22 de juliol de 2008

Let Me Worry Some More


I ja tenim aquí una altre capítol de la comanda d'Amazon. En aquest cas també parlem d'uns suecs que voltaven pels escenaris d'Europa cap a final dels 90. Feia anys que volia tenir aquest disc, però si algun cop va tenir distribució a Espanya ara ja es gairebé impossible de trobar. El tenia gravat en un cd. I a la memòria. El disc es Let Me Worry Some More (The First Time Records 1999) de Kevlar. Kevlar es un grup que pel que jo se només va treure aquest disc, en aquells temps sense tanta presència d'internet era més difícil tenir informació de gent desconeguda. I, també, pel que jo se; cap dels membres provenia de cap altra banda o va formar desprès una altra banda (si algú sap més que jo que informi ràpidament). Podriem parlar, llavors, d'un disc "fantasma" que segurament no va vendre una merda però que em fa pensar en algo. Per molt que sigui un desconegut per les masses i no m'hagi fet ric ni una mica amb la música, si aconsegueixo que desprès de 9 anys de treure un disc hi hagi un tio a mes de 3000 kilòmetres de mi que l'escolti i senti el mateix que quan el va sentir per primer cop vol dir que la música val la pena.
Pd. Estaria be un link a youtube però no he trobat res de res.

1 comentari:

Anna ha dit...

I el meu que no arriba :(