diumenge, 28 de setembre del 2008

Fàstic

[s. XIV; de l'ant. fastig, ll. fastīdium, íd., amb canvi d'accent a partir de fastigós, fastigar per analogia amb càstig a partir de castigar]

m
1 Sentiment desagradable que causa una cosa que repugna


Ho vaig dir a l'anterior post "Demà al derbi...a la primera bengala que vegi ja em posaré de mala llet." i ahir en vaig acabar veient 6 o 7. Normal que encara em duri la mala baba. He decidit que em passo a la petanca.
No entenc practicament res de futbol però els "elements" (si començo a insultar no paro) que tiren les bengales no entren en cap de les definicions que pugui donar. Per no dir de certes declaracions post-partit carregades de burrades i mentides.

P.D: No poso cap foto perquè ja en vaig tenir més que de sobres en veure-ho en directe.