divendres, 26 de setembre del 2008

Per fi...

...és cap de setmana!!!
Ha sigut una setmana moguda moguda...a la feina m'han faltat hores (que si comandes, facturació, socis, ...), ahir vaig començar les classes d'anglès (o s'acostumen a posar l'aire o alló serà sauna total), a part tinc el cotxe al taller i això vol dir camina, camina, camina.
El cap de setmana no és que es presenti massa relaxat tampoc (però almenys no és treballar o sigui que ja em conformo) :

  • Aquesta tarda a bcn amb la meva mini nena, alies Marta, alies mushi xD
  • M'encantaría poder sopar amb l'Àngels però com que mai sé quins plans hi ha no sé si ja he quedat o no xD De totes maneres, hem de quedar abans no tornis a marxar ;)
  • Demà al derbi...a la primera bengala que vegi ja em posaré de mala llet.
  • Diumenge al Saló del Caravaning...a que ens caigui la baba amb aquelles furgonetes enanes que ens flipen i ja de pas, a saludar als meus jefes xD
  • I diumenge a la nit, festa de casament.
No és que no m'agradari fer coses però és cap de setmana...necessito sofà!!! I més amb aquest dia tan gris que fa...

A tot això, tenim al Low fent un concert a Menorca...enga Stendhal!

1 comentari:

Enkeli ha dit...

Anna!! Finalment vem anar ahir a sopar! El menjar va estar prou bé però m'esperava una altra cosa... ¬¬

Escolta, una tarda de la setmana que ve a partir de les 19h com et va quedar per fer un cafè a l'Starbucks de Rbla. Catalunya? :P

Wow, la Démo torna a tenir blog!! en suec ¬¬