dilluns, 20 d’octubre de 2008

BELONG!


Estic un pas més a prop de poder anar a un partit a Anfield. Avuí m'ha arribat la famosa "member card" que substitueix la "fan card" i que permet comprar per internet les entrades que els socis posin a disposició del club. Aixó no et garantitza res pero almenys no viatjaré a la ciutat del Mersey confiant en que els reventes no prenguin el James per poli secreta o ens demanin 200gbp per una entrada de visitant. A més ve en una caixa guapíssima, amb clauer, boli, llibreta, dvd dels millors moments del gran Stevie. Resum, estic que em cau la baba amb la meva membercard ^_^ WE LOVE YOU LIVERPOOOOL!!!! WE DOOOO!!!!

Gracies Anna!!!

2 comentaris:

Anna ha dit...

I després soc jo la malalta...claaar claaaar...els teus nens són el LFC, els meus HIM xDDDDDDD

Enga, ara només falta que feu els holligans d'una vegada!!!

One Night in May 2005 ha dit...

Jojojojo!

Felicitats Justo!

A ver si me llega a mí la membership card pronto tb. Anna, no sabes lo que has hecho... Anfield! Here we come!