dimarts, 21 d’octubre de 2008

Concerts a punta pala!

Ens estem saturant de concerts!!! Sense comptar els que normalment fa Stendhal, cada cop n'hi ha més. Fa poquet van ser The Posies que tot i només saber-me 3 cançons no va estar gens malament. Avui el Low s'ens ha quedat sense entrada per AC/DC ... jo no hi aniria ni regalat però per gustos...
Diumenge el Low va a dEUS, grup belga que ja ha exhaurit entrades pel concert de Madrid (Low, esperem crònica).



A mi, segurament acabin arrossegant-me al concert de Keane, l'11 de novembre (entrades per Madrid també exhaurides). Els dos, en diumenge, mal montat, molt mal montat.
El 15 de Novembre toquen Taxi a la Sala Bikini de Barcelona, el més econòmic de tots, per sort. I no m'agradaría quedar-me fora.


I per si fós poc, avui hem vist que al Febrer tenim Oasis a Badalona. Si els meus nens són HIM, els del Low són els germans Gallagher. I a mi no em desagraden gens així que el dia 29 anirem a mort a per les entrades, oi Low? :) Vist així, aquest blog aviat serà un blog crític musical xD



Come in, Come out, Toniiiight....xD

Edito: Entrades per Keane a Barcelona també exhaurides....i jo que anava a comprar la meva demà... ¬¬!!!

3 comentaris:

negre_allstar ha dit...

Forza dEUS!
Forza Blur!

Anna ha dit...

Dani, sé que la teva raó de ser és portar la contraria a tothom. Forza Blur? Basura!!! xDDDDD

negre_allstar ha dit...

jeje