dissabte, 11 d’octubre de 2008

F****** web

Des de dijous que vaig mirant webs de companyies de vol i agències de viatges. Ja ho diuen, l'esperança és l'últim que es perd.
Fa mitja horeta, he trobat un pack que podía ser més que acceptable. Ens perdíem el dia 30 però no el 31, vols sense escales, hotel davant la sala, ... Per 200 euros menys que dijous, podíem començar l'any en terres fineses. Jo ja m'hi veia. Fred, fred, fred.
El més divertit de tot ha estat quan he donat a acceptar per veure el preu total...

El millor de tot és que "detecten una diferència", o sigui, que li sumen la calderilla de 556€ als 100 i pico incials. I això NOMÉS EL VOL!!! i a un hi sumava més de mil euros!
Des del meu punt de vista, tot i que a l'avís surti que és degut a càrrecs adicionals de la companyía, aquesta web en concret no té vergonya. Et posen un producte a menys de meitat de preu i després...toma pal!

Eeeen fi, abandono, plego, em retiro .... ¬¬!