dijous, 9 d’octubre de 2008

Hell....dead

Et passes practicament un any a que surti el cartell d'un festival i poder cuadrar vols, hotel i entrades. I dius que per un cop a la vida, tampoc passa res.

No compres el vol perquè no saps si tindràs entrades i estar a l'hotel pensant que estan tocant pot ser un molt mal començament d'any. Vas mirant els vols i veus que encara t'ho pots permetre.
A dos mesos del festival surt el cartell inicial de grups. El dia 30 Negative i 69 Eyes...si el segon em motiva però tampoc tant, el primer sería perfecte. El dia 31 a les 00:05 .... HIM.
Les entrades surten a la venda el dia 15 d'Octubre, però ara ja és igual, els vols han pujat. I si jo potser ho pagaría, no és plan d'arrossegar al personal. Si abans tenía una vaga idea de que aquest no era el meu any i tenía el gafe pujat, ara ho tinc més que claríssim. Aquest no és el meu any i estar clar que no ho serà. Bf, i jo que tenía una guardiola enorme sobre la taula....