dilluns, 13 d’octubre de 2008

Maniac Monday

Em rallo. Em rallo mil. I què passa quan em rallo? Doncs que compro. No és que les rallades desapareguin però mira, menys dóna una pedra. I el fet que el Low treballi davant la Mango no ajuda gens (així que, culpa teva). Ha caigut una samarreta i mitjons ... i perquè ja eren les 6, que sinó la targeta de crèdit ploraría.





Canviant de tema...esperant al Low ha passat una "mocosa" (posa-hi 3er d'E.S.O) i m'ha dit "tienes un cigarro" ... no hi ha cosa que em foti més ràbia...nena, ni tens edat per fumar ni jo tinc cara d'Estanc. Aquí cada un es paga els vicis i si no pots, et fots.
S'envà i torna acompanyada del seu pare que l'ha deixat a la porta de l'acadèmia on fan anglès, la nena entra i als 3 minuts torna a sortir (uuuh, fa farum a campana...), ja té el piti però es veu que alguna neurona té perquè no em demana el foc. Als 5 minuts em deixa anar amb cara de pena "em deixes el mòbil per fer una trucada??" .... i jo "ermmm no? el teu pare deu estar per aquí, ves i que t'el deixi ell". Realment flipo, per demanar que no quedi no? I ja de pas, et pago el berenar. Si és que la gent té un morro que s'el trepitja!



2 comentaris:

low ha dit...

tienes un cigarro?

One Night in May 2005 ha dit...

Manda narices la nena...

Anna, con caaaaalma como en: "Caaaaalm doooooown giiiiirl!"