divendres, 12 de desembre del 2008

Evening shopping...

... and my credit card cries.

Tarda de cafès i compres amb bona companyia (Eli tu no has gastat un euro, tramposa...). Crec que és el primer any que soc tant previsora amb els regals de Nadal, però no soporto les cues i els "no ens en queda cap, torna en dues setmanes".
Cotxe a casa, centre amunt, centre aball. Tinc els peus que no m'els noto!! Això si, ja tinc tres regals més ... ara en falten ... mmmm .... prefereixo no comptar-ho.
Ara toca embolicar i disfrutar com una nena petita! Si és que no tinc remei....


P.D: Veient les marques de les bosses...és evident que aquesta foto no és meva :D

2 comentaris:

Shena Shein ha dit...

Hola Anna! He visto en tu perfil que te gusta Negative. Irás a verlos a Madrid/Barna? xD

Shena Shein ha dit...

Ajá!
Iré... Eso si salen a la venta las entradas, porque parece ser que le caigo mal a alguien y ese alguien ha decidido hacerme sufrir sacando las entradas 1 día antes del concierto... x'DDD