divendres, 5 de desembre del 2008

Fu***** colleague

08:45 - Una servidora puja les persianes de l'oficina. Si, entro a les 9:00 però no hi ha jefes i aquí tinc pc, internet, calefacció i cafè...no em cal res més. El comercial, d'ara en endavant "T" entra a les 8:30 i no hi és.

09:30 - Truca un client mosca, em menjo el marrón, m'estic començant a carregar. "T" segueix sense donar senyals de vida.

10:00 - Esmorzo galetes i cafè. Ñam!

10:10 - Ja he mirat el diari, he fet el cafè, he parlat amb el Low i m'he posat al dia en forums varis. Casi que ja puc començar a fer algo de profit que per algo em paguen.

11:10 - "T" apareix per la porta. Més de 2 hores tard (per no trencar la costum de toooota la setmana).

11:15 - A: "Te han cambiado el horario y yo no lo sé o es que tienes un morro que te lo pisas?"
T: "Emm...uhmm....estooo....es que no oigo el despertador"
A: ¬_¬!!!!!!!!!!!!!!!!!

Doncs si nens, així tooooota la setmana. El dilluns ni te n'adones, dimarts penses "pobret s'ha adormit", dimecres començes a mosquejar-te i dijous i divendres el vols matar.
Estic segura que dimarts a les 9 en punt està a la porta (perquè ja tenim jefes aquí).

S'accepten consells: li canto a la jefa? ¬¬

2 comentaris:

Enkeli ha dit...

jeje... hi ha penya amb taaaaaaaan de morro! Dona, tard o d'hora se'n enteraran, no? és el primer cop que ho fa? Si creus que cantar-ho valdrà la pena fes-ho, a mi també em molestaria; però si no ho tens clar... passa, aviam si el pajaru aquest el tenen ben conciderat perquè és un màquina venent i cantar-ho no valdrà la pena.

Emm d'això... quins PEASO breaks et fots tu noooo?? jiji collins!!

Molta força!

Anna ha dit...

Al final no li vaig cantar..no perquè sigui una màquina venent (que no ho és ni de lluny) sinó perquè allà ell...al Gener ens tornem a quedar una setmana office alone...la seva integritat física perilla si no es comporta jajajajaja