dimarts, 30 de desembre del 2008

Histories de Londres

De la temàtica de Londres, és dels millors llibres que he llegit. El vaig veure a la llibreria el dia abans de Nadal i la meva consciència responsable va fer que el deixés on era. No vaig passar de dissabte que ja l'anava a buscar. I ahir el vaig acabar.
Histories de Londres és una guía personal per descobrir l'esperit londinenc. I és que com molt bé diu a la primera pàgina: "Histories de Londres és una declaració d'amor".

Gracies a ell he pogut coneixer la veritable història de Peter Pan, per què el Soho es diu Soho, l'existència dels mews, la història de l'Albert Memorial o qui són els gunners, els blues o els spurs (evidentment sé qui són els hammers). He sentit certa enveja llegint cada pàgina del llibre; algún dia m'agradaría descobrir tot això per mi mateixa en comptes de veure-ho en lletres impreses. Si més no, aquest llibre serveix perquè una servidora vegi que no és l'única pensant el que pensa i sentint el que sent.