diumenge, 7 de desembre del 2008

Love Actually

Ahir una servidora es va apropiar del sofà i del dvd per veure per .... cop Love Actually. No pot ser més genial; l'argument en sí ja em fa caure la baba, però que surti Londres en versió nadalenca... i és que ahir la llagrimenta no va ser per l'argument, sinó per veure Traflagar Square amb l'arbre de Nadal gegant, o Hyde Park amb la pista de gel.
Una de les primeres coses que diu són: "Siempre que me siento pesimista por cómo está el mundo, pienso en la puerta de llegadas del aeropuerto de Heathrow".
En el meu cas, la frase és: "Sempre que em sento deprimida, penso en la porta d'arribades de l'aeroport de Stansted" (perqué l'últim cop que hi vaig ser, vaig arribar a Stansted. La recordo perfectament i la podría fer amb els ulls tancats).
Per mi, Love Actually ho té tot: Nadal, pastel i Londres. A part d'una B.S.O que m'encanta. De tan en tan, estaría bé acostar la mà a la pantalla i que t'hi portés ;)

Sens dubte, el millor moment és:


2 comentaris:

Enkeli ha dit...

:_______( que maco!! Per ja li val a la pava fer-li un petó de pardal, cony!! xD

Anna ha dit...

Jajajajaja mil cop que ho he vist i mil cops que em cau la baba...aaaaaais!!