dissabte, 13 de desembre del 2008

The mystery of...

Quan el Low i jo vam estar a Londres a l'Agost (uh, només han passat 4 mesos i em sembla una eternitat), al mateix carrer de l'hotel hi havia el típic paki on podies esmorzar el typical English breakfast per 3.50 lliures.

Aquí una servidora és totalment incapaç d'endrapar aquesta quantitat de menjar només sortir del llit però com que el Low és un fan de les baked beans doncs... Jo vaig ser més que feliç amb el meu croissant i el cafè amb llet. No vull ni pensar què deu passar al metro, en hora punta, si tots han esmorzat baked beans....

Al dia següent, quan anàvem directes a esmorzar vam arribar a la cantonada del carrer sense trobar el paki. Uix... Tornem enrera...ens l'hem tornat a passar? Fins que veiem que el paki ja no és paki. Està tancat i amb papers a les finestres. Hem sigut els últims clients? La falta de Baked Beans va provocar certes teoríes:

  1. Ha vingut una inspecció de sanitat...evidentment l'han tancat.
  2. No era res més que una tapadora d'algun negoci més... ermm.... brut.
  3. Ens han raptat al paki.
  4. Ens l'han deportat.
  5. Ho hem somiat, no hi ha sigut mai.

La cosa és que ahir a la nit, jugant amb l'Street View de Google, vaig acabar al carrer de l'hotel. Em va passar el mateix que quan hi erem...carrer amunt, carrer aball, ... fins que l'he trobat!!!


Ara la cosa està en...el cotxe de Google va passar abans que nosaltres i, per tant, estava obert? Va passar després i ha tornat a obrir? El dubte no em deixarà dormir.... Si algú hi va, pot mirar si el Bohemia Sandwich Bar segueix obert? xDD Després de les teoríes que vam treure sobre el tancament, normal que estigui patint....

1 comentari:

low ha dit...

joiasjoiasjioasjoias. El gran misteri del paki, haurem de contactar amb algú a Londres que vagi a comprobar si encara està viu el pobre senyor. ai quin patiment.