dimarts, 20 de gener de 2009

Derbi 2.0

Fa uns mesos vaig dir que no tornaría mai més a un Espanyol-Barça. És més, vaig començar a odiar el Barça. S'ha de ser cap buit (diría coses més fortes) per tirar bengales on hi ha gent asseguda. Com poden dormir tranquils? Si en tiren alguna al cap d'algú estic segura que dormirien igual de tranquils. No hi ha element que em produeixi més fàstig que aquell grupet . I que consti que aquí una servidora, era culé. Si, he dit era.
No penso entrar en detalls, no penso recrearme en adjectius que em venen al cap al recordar certs jugadors celebrant gols, certes notícies del dia després o certes declaracions. I això que jo estava ben lluny de les grades on va passar.
Demà es torna a repetir el partit on, després de veure que només vendríen entrades pels socis, he dit que aniria. Clar que avui a qualsevol diari esportiu surt cert comunicat on explica que els "elements" tornaran. M'ho veig, em tornaré a indignar. Com si no fós prouta la mandra que em fa anar a Montjuic un dimecres a les 22:00, ara hauré d'estar acollonida. Perfecte.


Edito: Al final no hi vaig. Millor des de caseta, al sofà i en pijama que no veure energumens en directe.

1 comentari:

Enkeli ha dit...

Ejem... portes 5 díes sense dir ni piu!! que jo també et llegeixo!! :P
Tot bé?