dissabte, 10 de gener del 2009

TWILIGHT

És difícil que m'agafi fort amb un llibre. M'agrada llegir i ho faig quan tinc temps però un cop acabat el llibre, normalment, me n'oblido.
Sempre n'hi ha algún d'especial, en el meu cas va ser Rebeldes. Crec que feia 7è o 8è d'EGB i potser el vaig arribar a llegir 5 o 6 cops.
Bé, ara n'he llegit un (practicament deborat: 512 pàgines en 3 dies) que m'ha flipat: Crepúsculo. Si, a qualsevol pàgina que es miri posa que és per públic adolescent...i? Jo també ho he sigut no? Doncs ja està. I comptant que la meva jefa que passa dels 50 també el llegeix, es pot dir que jo, no sóc el pitjor cas.
Resumint, em té enganxada al 110%, només cal veure que no he obert el portàtil en 3 dies i tampco ho he trobat a faltar.
Per sort, ara estic amb el segon de la saga si no encara em tornaría a llegir el primer. I aquesta tarda el Low (que és el més similar a un sant, almenys per la paciència xD) em porta al cine a veure la película. Oh my God!



"Me debati toda la noche, mientras vigilaba tu sueño, por el abismo que mediaba entre lo que sabia que era correcto, moral, ético, y lo que realmente queria"