dijous, 12 de març de 2009

My Way

Soc una negada per la tècnica del futbol, ho he sigut sempre i així seguirà. Admiro els que veuen les jugades abans de que passin però amb mi no cal ni que intentin explicar-ho. Resumint, que quan vaig al camp estic més entretinguda mirant les grades que no pas el partit. El que si que m'atrau, i crec que cada cop més, és la "culturilla" que l'envolta:

  • Estic orgullosa de poder haver estat a l'Albert (clar que un dia de partit no hi entraría pas xD) i veure Anfield per dins.

  • En breu podré veure la pel·lícula "Hillsborough" que tot i ser en scouse profund i no entendre ni la meitat, necessitaré una caixa de kleenex, m'ho veig.
  • Vull veure Upton Park en persona. Segurament per culpa de la pel·lícula.
  • Disfruto veient el sorteig de la Champions i de la Uefa, tot i que després ni sé quan són els partits ni m'els miro.
  • M'encanta l'himne del Liverpool, aquella lletra no té preu. I el del West Ham, que no faré comentaris sobre la lletra xD
  • He repetit 2 cops la pel·lícula "Goal" i això que són dues. La tercera suposo que està en camí, o això es diu fa temps. No em faría res tenir-les en DVD....ejem xD
  • Admiro l'afició del Liverpool, si no totes, la d'aquí no li arriba ni a la sola de la sabata.

1 comentari:

negre_allstar ha dit...

Peliculón!

Parles de futbol...i res de l'espanyol?? No pot ser!

Blog actualitzat! La seguent entrada sera la setmana que ve amb video de la motada perica. Aviam si puc anar-hi i fer uns videos guapos.

Forza Pool! Forza Magico Espanyol!