diumenge, 24 de maig de 2009

Weekend?

  • Divendres nit: a casa mirant l'últim capítol de Grey. Entre la son arrossegada pel sopar de dijous i que l'endemà s'ha d'estudiar el bon humor és inexistent.

  • Dissabte matí: estudiar, estudiar, estudiar. Em surten els phrasal verbs per les orelles. I a sobre fa una calor que és per morir-se.

  • Dissabte tarda: per variar, seguim estudiant. Almenys a les 7 m'escapo a Barcelona per fer un cafè. Això si, a les 8 cap a casa...

  • Dissabte nit: aconsegueixo veure l'esperat documental no sense que cada 10 minuts m'emprenyin a crits des del menjador perquè vegi el que està passant al partit del Barça. Tan costa adonar-se que si estic mirant una altra cosa és que el partit no m'interessa el més mínim? Mort al futbol!
  • Diumenge matí: oh, més estudi...quina novetat...

  • Diumenge tarda: no em tocarà l'aire ni per casualitat....



Gran cap de setmana, si senyor.