divendres, 19 de juny de 2009

Discovering...

Últimament no paro d’endur-me grates sorpreses sobre certes pel·lícules.

Fa unes setmanes vaig descobrir que existia la segona entrega de Green Street. No té pràcticament res a veure amb la primera, no surt Anglaterra per enlloc i molt menys Londres, només conserven 3 actors de la primera entrega i es passen una mica “caracteritzant” els hooligans: els del Chelsea lletjos, enormes i amb esvàstiques tatuades, els del West Ham guapots i innocents, ... nah, no cola. Tot i així em va fer gràcia el descobriment perquè no tenia ni idea de que tinguessin intenció de fer-la. Investigant una mica vaig llegir que també volen fer una tercera...bé, espero que arreglin la “cagada” de la segona.


La segona sorpresa ha sigut quan mirant quina pel·lícula podria caure aquesta nit he vist que la tercera entrega de Goal ja existeix. Sempre havia pensat que era més com llegenda urbana perquè teòricament s’havia d’estrenar fa un parell d’anys i no arribava.
Com sempre, la primera és la millor de totes; la segona és una mica així així...sincerament, una pel·lícula on surt tant el Real Madrid, uf, és que no puc!! I estic a un 20% de saber com és la tercera.
Ui... ara que veig el cartell...Gerrard? Això promet!!!

Edito: s'hagués pogut quedar com a llegenda urbana..prf!

1 comentari:

low ha dit...

Steve Gerrard Gerrard will pass the ball 40 yards, he's big and he's fucking hard Steve Gerrard Gerrard. Come on you redmen! Aix no parlis de futbol q tinc un mono...