dimecres, 26 d’agost del 2009

Click!

Fa un parell d'anys, els meus pares em van regalar una càmera de fotos; una senyora càmera. Normalment no l'acostumo a fer servir i no la porto als concerts (perquè segurament no me la deixarien passar) però si que va venir a la nostra escapada a Praga i al creuer pels fiords.

De fer fotos, sigui la càmera que sigui, en sap tothom; més zoom, menys zoom, click! i ja tens la foto. I com que una servidora és lleugerament gandula, doncs ja anava bé. Però ja feia dies (o setmanes) que em voltava pel cap la idea d'agafar el manual avançat per banda i intentar aprendre les mil i una funcions que té. Així que avui, després d'estar imprimint una bona estona (108 pagines de res...) i portar-ho a encuadernar, ja tinc el manual a punt.


Demà a la tarda, amb la bateria carregada, m'hi poso!!

1 comentari:

low ha dit...

També vindrà a Bruseles?