dilluns, 17 d’agost del 2009

Crisi?

S'acosta dimecres i amb ell, el Gamper. Ja estic patint, tinc la teoria que m'oloren mig periquita, o això, o que tenen molt controlats els socis de la zona i la meva cara no els sona de res.
També tinc la teoria que no té res a veure seure a Montjuic o al Camp nou; la gent és molt molt diferent. Ni millor ni pitjor, diferent. I no ho negaré, em sentia més comoda a Montjuic.
Encara recordo aquell Barça-Espanyol a la tribuna del Camp Nou (Low, com et vas deixar arrossegar??). No és que tingui un repertori d'insults molt ampli però sentir al del costat dir "Tamudo tonto" quan passa dels 15 anys és, lo menys, ridícul. Nen, siguis qui siguis, ens vas fer riure una estona llarga. Clar que fer callar a l'avi prepotent que ens volía fer fora perquè deia que aquells seients eren seus també va tenir la seva gràcia. Una mica més i es menja els carnets.


El colmo ha sigut ara. Amb la intenció de que al meu nebot dimecres li caigués la baba, una servidora innocent ha mirat el preu de la samarreta especial pel Gamper ... 120 euros!!!!! Encara estic rient ara..uff uff!!! Tantes emocions abans de dinar no poden ser bones. No cal que digui per on es poden posar la samarreta, oi? ^^ I després diuen que hi ha crisi...clar clar...


I dic jo, perquè no es deixen de tant souvenir i tanta tonteria? En fi ...

2 comentaris:

low ha dit...

Ja has mirat que el preu no sigui en francs suissos? xD

A Montjuic molt millor segur i mes amb la fauna del lateral superior jeje. Encara has de catar els seients de Cornellà!!!

Enkeli ha dit...

reina, la pela és la pela i l'euro encara més! :P