dimarts, 25 d’agost del 2009

Dealing with...

Dos dies treballant: 506 mails per llegir (alguns dignes de ser publicats aquí però en fi, no us vull tant mal...), 230 targetes per enviar ... i encara no he mirat la facturació.
Aquest any pensava que, al tenir unes vacances més light, el síndrome post-vacacional passaria de llarg. I no. M'ha enganxat de ple. I no és que no m'agradi la meva feina és que bffff...Tenint els anims sota mínims, ara no sé si és pitjor fer vacances o no fer-les. Hm!!
En fi, millor pensar que demà "ja" és dimecres ...

1 comentari:

Enkeli ha dit...

Osti 506 mails?? 230 targetes?¿ però a quina empresa treballes?? De vegades penso que millor no tenir vacances així després no t'entra la maleïda melancolia però clar, jo em passaria la vida fent vacances! jeje
Vinga, ànims! que només queden 2 díes pel cap de setmana!