diumenge, 2 d’agost del 2009

HOME, SWEET HOME


02/08/2009. Sí sí, Avui és el dia. Portem aquesta data gravada a foc des de que es va posar la primera pedra en un descampat de Cornellà del que desprès hauria de ser la nostra nova casa. La terra promesa. L'Estadi Olímpic ha vist passar els millor anys de l'història de l'Espanyol (dos copes del rei i una final de uefa) tot i que mai ens vam trobar còmodes del tot. I es que a ningú li agrada estar de lloguer, necessitàvem casa nostra. I avui, 02/08/2009, sí sí, avui per fi fem realitat un somni inaugurant l'estadi que veurà el nostre patiment i les nostres alegries a partir d'ara i segurament durant els propers 50 o 70 anys. Avui a més tinc un valor afegit. El partit es ni més ni menys que amb el Liverpool FC. Equip que comparteix el meu cor des d'aquells temps de Redknapp, Collymore, Fowler i tants altres. Dia històric avui, com aquella tarda que vaig agafar un avió a les 14h desprès de la feina per anar a Madrid a veure com guanyàvem la nostra 4a Copa del Rei, o com aquell matí de maig de 2007 que em vaig llevar a les 5h per anar de Girona a Blackpool i 3 hores de cotxe fins a Glasgow (tot aixó acompanyat del negre_allstar, com no). Avui no ens juguem cap titol, avui celebrem un de molt important; no és cap copa, es tornar a tenir a casa pròpia.

3 comentaris:

Anna ha dit...

Espero que per la teva integritat física intentis fer una foto decent de Gerrard xDDD

A veure quan m'ensenyeu el piset, que jo avui no hi podré ser :((

Anònim ha dit...

L'altre dia vaig veure jugar al teu equip al meu poble. Palafrugell - Espanyol :P Per soposat, va guanyar l'Espanyol!!
Encara estava aquest magnífic estadi per estrenar!! :)

Sentimiento Perico ha dit...

Orgasme perico!.

Salutaccions.

http://sentimientoperico.blogspot.com