diumenge, 23 d’agost del 2009

My tour

Durant 4 dies no he parat quieta fins avui que, per desgracia, és el meu últim dia de vacances.

A les 6 de la tarda marxavem de casa per anar cap al Gamper. Després de fer practicament una hora de cua per acabar veient que el parking estava complet, vam acabar aparcant a Sants. Encara sort que les entrades en sí eren barates, perquè ens vam gastar un dineral en aigua i parking. Això si, només pel resultat ja va valer la pena...


C'mon City!!!!

Al dia següent, dijous, marxàvem cap a Puigcerdà. Jo ja m'hi hagués quedat; feia calor però ni de lluny la que tenim aquí. S'estava de conya!

Dinar a la formatgeria (visca la founde de xocolata...ai la dieta...) i a la tarda, per si no havia conduit prou, cap a Andorra a buidar targeta de crèdit!

A l'endemà, després de dinar, tornada cap a casa, dutxa en un temps rècord, a recollir al Low i cap a Platja d'Aro. A partir d'aquí jo ja començava a estar una mica out, no sabia si estava a Puigcerdà, a Barcelona o vés a saber on. Conduir tant no pot ser bo!!
Per sort, a Platja d'Aro, va tocar una mica de relax.

Granisat de llimona i sorbet de maduixa!!

I finalment, dissabte, vam anar cap a Girona a veure el partit amistós de l'Espanyol.
Així que en 4 dies, he vist dos partits de futbol (qualsevol diria que a mi ni fu ni fa) i he conduit uns 600 km .... buf!!!

1 comentari:

Enkeli ha dit...

jajaja collons nena!! lo tuyo si que és la formula 1! jejeje que coi, que es noti que som del mateix ram, no?? ara, que em penso que tu en això d'anar fent excursionetes em guanyes! i demà, després del palizón Sant Tornem-hi?? no t'agafa aquell estat tan particular... entre mala llet i melancolia?? és horrorós acabar les vancances :(