diumenge, 27 de setembre de 2009

BAM

Les festes de la Mercè no són el meu fort. Gent al carrer, gent al metro, gent al tram, gent al Fòrum...

Ahir va tocar anar de concerts: feia una setmana que el Low no s'ens decidia, que si The Hives a l'antiga fàbrica Damm, que si Akron Family a la plaça Reial, que si Dirty Projectors al Fòrum ... A mi em feia gràcia veure Billie The Vision & The Dancers però eren teloners de The Hives i l'espai dels concerts a la fàbrica Damm no és especialment "ample". Van ser els primers descartats.

A les 21:00 ja erem a la plaça Reial a punt de veure Big City amb, per sort, poqueta gent. A mi, la veritat, ni fu ni fa...però tampoc estaven malament.


Després del primer concert i de sopar, era el torn del Fòrum, a per Dirty Projectors. I abans d'aquests va venir la grata sorpresa de veure en directe L.A. Així, dit rapidament, em van FLI-PAR. La llàstima és que al arribar a casa vaig veure que són com un grup fantasma perquè de moment només hi ha un single disponible. Arghh! En vull més!!


I després de L.A. va venir la decepció de la nit "por causas totalmente ajenas a la organización el concierto de Dirty Projectors queda cancelado" i el Low s'ens va deprimir, perquè finalment, després de tant triar, no va ser cap dels tres. Per què avisar amb temps...el BAM....no, no?

1 comentari:

low ha dit...

Puta BAM i sobretot puta Dirty Projectors. A més de ser el hype de l'any ni toquen. Aixó em passa per escollir així, algun Déu de la música m´ha castigat per escollir malament.