dimecres, 9 de setembre de 2009

Free time?


Estar sense Internet a la feina és el més similar a una tortura. Ja no perquè sense Internet no podem fer res (és el que té treballar per una Web) sinó que una no pot mirar blogs, notícies ni mails i, així, les hores no passen ni de conya.

Un cop has arxivat la muntanya de papers que tenies pendent i fet les 4 coses que pots fer sense connexió, ens hem passat dos dies i mig:

  • Jugant al solitari! Si nens, el mousse de la meva jefa i el meu anaven fent "click, click" ... ella sabia el que feia jo i jo sabia el que feia ella...però era això o observar el vol de les mosques.
  • Fent neteja massiva de l'oficina. Ara les taules estan més o menys endreçades, amb piles de papers, però endreçades. A veure quan dura. Al meu jefe se li pot aplicar perfectament allò que diuen de "allà on caga deixa la mer..."
  • Cafès. Em sembla que mai havia fet tants cafès com aquests dies. Clar que s'acosta l'apocalipsi perquè sense Internet no podem demanar cafè i com més dies passin sense Internet més cafè beurem. Acabarem al bar, ho veig.
  • I com a ultima opció m'ha quedat entrar coordenades a la base de dades, clar que són en lletra tan minúscula que acabo amb un mal d'ulls considerable...

En fi, jo ja tremolo per demà...tindrem connexió, no tindrem connexió, s'ens acabarà el cafè? ...

2 comentaris:

itjustbegan ha dit...

ui com s'acabi el cafè... :)

ànims!

Marthe ha dit...

Oh dios..... Yo tambien jugaba al solitario en el isnti XDDDDDD