dilluns, 5 d’octubre de 2009

Música per començar la setmana 05/10/09

Avui torno a fer tard. A partir d'ara crec que canviaré el nom d'aquesta secció i passarà a ser "Música per oblidar que ha sigut dilluns" perquè a les hores que actualitzo la setmana ja ha començat de sobres. Els temes que podreu sentir si feu click a l'enllaç barregen una mica de tot. Una cançó de la meva adolescència (el VHS gravat del concert traduït de l'Sputnik treia fum). Una cançó nova d'un dels meus Déus particulars. Dos temes de grups que he descobert fa poc i per acabar el que sembla ser nou (perquè no em sona de res) d'uns monstres del rock alternatiu que han estat i son un referent.
1. Eels - Rags to Rags
2. David Bazan - Please, baby, Please
3. Hayden - Worthy of You Esteem
4. Folk Implosion - Free to Go
5. Foo Fighters - Wheels

3 comentaris:

Anna ha dit...

Per fi les he pogut escoltar :) Hmm...David Bazan no em fa el pes, ja ho saps, però la "nova" de Foo Fighters.... ^^

Enkeli ha dit...

Per cert, Anna! Ja que et veig tan british ens hem enganxat a una serie molt british "Coronation Street" no sé si la coneixes, és rollo Gent del Barri però versió actual i enganxa moltíssim!

Anna ha dit...

Jajaja si si, i tan que em sona Coronation Street!!! :) és de Manchester i fa mil anys que la fan (clar que aquí una no ha vist cap capítol...)