dijous, 31 de desembre del 2009

2009

Ja feia dies que em voltava pel cap la idea de fer un totxto post com aquest. Segurament em deixi mil coses (tiro d'agenda per recordar) però basicament, aquest ha sigut el meu 2009:
.
Gener: Concert d'Stendhal, l'últim. Descobreixo la saga Twilight i afegeixo una nova adicció al meu historial.
.
Febrer: El dia 8 em feia una mica més gran. Descobreixo (tard, com sempre) un dels millors grups que mai he escoltat, Oasis. El 13 de Febrer en aquell concert de Badalona em faltaven ulls i orelles. Regal d'aniversari: al Març toca Roma! I com que soc poc ansies, al Juliol al FIB!
.

Març: Aquest va ser el mes d'anar a Roma, veure el Coliseum i menjar pizzes. I també vam anar al primer concert de Negative a la sala Mephisto. I precisament el dia del pare em van donar de les pitjors notícies que es poden donar.
.
Abril:
Mes de devorar llibres a les sales d'espera i de fer viatges a Barcelona amb tren.
.
Maig: Després de més de 10 anys, seguim fent sopars amb els companys d'EGB. Alguns seguim igual, d'altres s'han casat, d'altres tenen fills i d'altres viuen a Japó, UK o Austràlia.
.
Juny: B1 aconseguit! Aprofitant que posen entrades a la venda a l'últim moment, en comprem dues per veure U2!! Que grans que són.
.

Juliol: Primer (i últim...coi d'anglesos etílics) FIB. Un FIB accidentat (ara algú em deu un concert fora de Barcelona. El de Febrer està Sold Out però ja en vindrà algún ja .... ). Qui m'havia de dir que aquell sería un dels últims concerts d'Oasis...
.
Agost: Mes de les vacances i de la calor, però també d'operacions, hospitals i recuperacions. Ens passem les vacances fent excursionetes per Barcelona i rodalies. Primera operació "Acoso" i anem a l'aeroport a veure arribar el Liverpool FC, tot ens surt malament i no veiem al Gerrard ni por asomo. Mes molt trist per tots els pericos, i pels no pericos també. Mes del Gamper i de veure al Manchester City en directe guanyant al Barça al Camp Nou. El dia 28 Noel Gallagher anuncia que plega: una setmana deprimida.
.
Setembre: Per fi puc anar a veure "Hoy no me puedo levantar" al Tivoli de Barcelona. Regal del Low, però quan és el mateix dia del primer partit de l'Espanyol a Cornellà i a sobre contra el Mandril Madrid, fa que hi hagi un desertor...ejem.
.
Octubre: Concert de The Fray al Razz 2. Primera part de les nostres vacances, anem a Brusel·les: el Low es torna boig amb tanta cervesa i jo amb tanta xocolata.
.

Novembre: Estrena de New Moon, no hi anem el mateix dia però casi casi. Concert de Sidonie al Apolo i de Muse (amb canvi de data inclosa) al Sant Jordi.

Desembre: Concert de Marilyn Manson en una cutre carpa empotrada a Montjuic. Escapada desastre a Londres (visca el Consulat!). I el millor regal de Nadal: la mala notícia donada al Març desapareix.




3 comentaris:

Deman ha dit...

Doncs a mi m'ha encantat el teu post!
Sento el punt negre de març però sobre tot me n'alegro de les noticies del desembre!

No has parat, eh???

Us dessitjo el millor pel 2010!

low ha dit...

biiiiiiiirra. hem de tornar a Belgica.

Enkeli ha dit...

jeje estic completament amb Deman, sento el que et va passar al Març tot i que per la resta, sembla un any força complet : )