dimecres, 2 de desembre del 2009

F****** life!

Fins ara estava feliç de que el nou disc de HIM sortís el 8 de Febrer de 2010 (almenys a UK) perquè és el mateix dia que una servidora es fa gran. Amb al sortida del disc ve la nova i esperada (esperadissima) gira. Jo ja tenia més que assumit que aquest cop, cauria Madrid i Barcelona. De fet, només em moc per HIM i Oasis; Oasis han plegat així que la cosa queda reduïda a HIM. Fins aquí, tot més o menys normal. Ahir va quedar clarissim que el meu gafe no té límits i que mai puc dir que una cosa no pot ser pitjor que l'altre. I ja sabeu que ....

Anything that can possibly go wrong, does.

Resumint: el 14 de Febrer, HIM fa un concert de presentació del nou disc, només 600 persones, preu de les entrades totalment assequible, ... problema? és a Londres. Al The Garage de Londres.

Tècnicament no hauría de ser un problema, podría existir un auto-regal d'aniversari més perfecte? Ho dubto, però ja tenim un viatge programat per la setmana que ve i, a sobre, a Londres. La meva veueta de la consciència sap que no hi puc anar i ho enten (més o menys), que no només és el preu de l'entrada, també és el vol i la cutre-pensió que trobis per passar una nit, però l'altre veueta (tothom sap que en tenim dues) es posaria a fer el drama de l'any aquí mateix. Quines ganes tinc que volin les entrades, així pensaré que no hi puc anar perquè no he sigut prou ràpida.

3 comentaris:

itjustbegan ha dit...

Veig que ets de les meves amb aquesta frase en negreta.. jejej

En resposta al teu comentari."Perdona pero quiero casarme contigo"... Què et sembla el títol? A mi em va sobtar... potser una mica repetitiu? No sé! En tot cas també tinc ja el que tu dius... Però ara m'han regalat el primer llibre de la saga "Crepúsculo" i ja l'estic acabant..! Jejeje Pel que vaig llegir fa poc aquí també, enganxen moltíssim! Ja t'ho diré jejeje

Un petó :)

Marta Illán ha dit...

dejate ir mujer, que la vida esta para disfrutarla, yuhuuuu!(ni caso)

merike ha dit...

He vist sols la casa d'en Ville:-)))