dimarts, 19 de gener del 2010

1485

Oh si, m'acabo de quedar molt molt MOLT a gust. (ejem...mal pensats...¬¬)
.
Des de fa cert temps no hi ha dia en que no rebi, mínim, tres trucades de l'estimadissim 1485. De dilluns a dissabte. Normalment, o estic treballant i no contesto, o estic conduint i tot i tenir els mans lliures em fa mandra o estic dinant/sopant.

Avui, sola a l'oficina fins la setmana que ve, he aprofitat per contestar. No sé si ha parlat la meva mala llet o la bèstia que porto dins però a la "pobra" noia que m'ha trucat encara deu estar plorant. Si, m'he passat tres pobles, però ells també. I arribats a cert punt, no em serveix l'excusa de que només fa la seva feina. No és el meu problema, és ella qui truca.
A més, al tercer insult, per què em segueixes oferint les tarifes d'una companyia que no vull veure ni en pintura?
Buscant per Internet he trobat algunes de les possibles respostes que donaré quan tornin a trucar. Si, sé que hi tornaran....
  • Contestar en qualsevol altre idioma, i creuar els dits perque no l'entenguin.
  • Movistar? Ho sento, no em sona de res, jo només contracto amb companyies importants.
  • Tinc contracte de permanencia amb la meva companyia i em queden més o menys 5 anys per acabar.
  • Ja tinc contractada la portabilitat a Movistar, fa 5 minuts que he anat a la botiga.
  • Telepizza, que desea?

Això si no m'agafen amb un mal dia, en que es tornarà a repetir el d'avui.

5 comentaris:

negrorevolution ha dit...

Justament fa 10 minuts m'acaben de trucar! Tenia curro i no l'he contestat.

Quan l'agafo el que faig és posar el mòvil al costat de la minicadena i ale...aixi em van trucar tres cops en un dia...fins que al final es van cansar...jiji.

Deman ha dit...

Jo sempre dic lo de la permanència... És que em tenen negra!!!

Beth ha dit...

Es muy buena la contestación de "sólo contrato compañías importantes" ;) me la apunto para cuando me vuelvan a acosar.

Enkeli ha dit...

ajjaaa estic amb la Beth, m'ha encantat la 2a opció :)) que els bombin!!

dardo ha dit...

Ni trabajando para Telefónica de España me libro de que me bombardeen del 1485. Han sido realmente insistentes, pero afortunadamente al cogerles y contestarles y contarles la tarifa chupiguay de la muerte que tengo con Yoigo y que tengo un Samsung INNOV8 como terminal me han dejado en paz.

Yo esperava que me ofrecieran un Omnia II o algo así. snif