dimecres, 6 de gener del 2010

Els Reis....

... s'han portat de conya!

El CD és l'últim de Marilyn Manson (amf amf) i el DVD és la frikada de l'any "Tre metri sopra il cielo" si, si, en italià;) Els llibres, Romeo y Julieta, La mecánica del corazón i el 2on i 3er de True Blood ... no m'agrada llegir, eh? ;) I les cremetes de Yves Rocher, que em flipen :P

Sobretot el rei Low, que entre d'altres cosetes, portava ...

Ara mateix estic estressadíssima; la tecnología no és el meu fort i no la domino gens, no sé on són les funcions, no sé què fa, .... però ja caurà ja...

Tampoc és que m'hagi trobat tot aquest arsenal aquest matí sota l'arbre; són de Nadal i de Reis. I si, també tenia carbó!!

3 comentaris:

low ha dit...

Aixó es que has estat molt bona aquest any. Jo també també m'he portat bé perque la reina Anna em va portar l'entrada al primavera :)

Enkeli ha dit...

Passen coses rares a blogger ?¿ A la llista em surt que has escrit una entrada amb nom de "The first" fa 1 dia, però vaig al teu blog i encara llegeixo sobre els teus reis... :S

Beth ha dit...

OHHHHHHH Marylin Manson! m´agrada com canta, pero em dona por aquest "home"!!!