dimarts, 9 de febrer de 2010

^^

La veritat és que no em puc queixar gens ni mica de tots els regals rebut ahir (un d'ells amb vergonya màxima inclosa)....

Ahir al matí estava jo a l'oficina dormint amb els ulls oberts facturant quan entra un home amb un ram de roses a la ma...el jefe rient, la jefa rient i jo vermella com un tomàquet!
Un cop a casa, un disc dur multimèdia (uuui quin profit li treurem al nostre piset!!), 5 sessions de depilació làser (que cert element encara es pensa que és rotllo Star Wars ¬¬), roba, un llibre més a la llista d'espera ... i no hi ha com comprar-se un pis perquè et començin a regalar coses del Textura!

3 comentaris:

Beth ha dit...

Está molt bé, aixó es que has sigut bona! a veure si amb mi tb es portan bé el divendres ;)

Enkeli ha dit...

jeje això del ram de roses sempre fa una miqueta de vergonyeta, oi? quin llibre t'han regalat??

Deman ha dit...

Eh! Uns regals genials!!! Potser si em regalen unes sesions de depil·lació làser jo també em decideixo...
Tu deixa que et comprin coses pel pis, que l'has de vestir i emplenar... i tot són calers!