dimarts, 23 de febrer del 2010

Intercanvi

El Low i jo llegim llibres molt diferents: ell és fan de Paul Auster i jo, de Marc Levy. Fins i tot llegim en moments totalment diferents; ell al tren anant i tornant de la feina i per mi, l'estona abans d'anar a dormir és sagrada (tot i que a vegades m'agradaria poder anar a la feina amb tren i així poder llegir). Fa unes setmanes, el Low va tenir una bonissima idea: quan acabessim els respectius llibres, fariem un intercanvi, ell em donarà el que jo m'he de llegir i jo també.
Aquest migdia s'endurà el que li toca i ja tremola....com era la frase? ... mmm ... "el podré llegir al tren o em farà vergonya?". De moment no diré quin li passaré, que si no perdem l'efecte sorpresa!

6 comentaris:

Enkeli ha dit...

M'agrada la teva idea :)
El que passa es que en el meu cas, som totalment incompatibles, a ell no li agrada llegir en castellà o català (jo no sempre llegeixo en anglès) i a mi no m'agraden els seus totxos de conan doyle, matthew pearl o novela fantàstica.

negrorevolution ha dit...

iep! Sabeu que tenim llibre a l'estanc no?

Ho dic pq quan us canseu de l'intercanvi....

Anna ha dit...

Dani has de fer un banner publicitari de l'estanc jajajaja

negrorevolution ha dit...

si!

:)

Tot arribarà!

Beth ha dit...

A mi el Auster em dona pal!

low ha dit...

Bueno de moment he començat amb "A tres metros sobre el cielo" serà dur... hehe Encara he de pensar en la venjança ^_^