dimecres, 3 de març de 2010

Calma

Demà a les 12:00 signem hipoteca. Així, sense anestèsia. Em fa molta il·lusió, si, i quan surti el meu jo decoratiu el Low voldrà marxar correns, però ara mateix estic...mmm...com ho diria....cagadeta de por! Soc la senyoreta "i si .... i si.... i si ...." i amb tants "i si..." una acaba amb una diarrea mental important.
.

Sort que tinc un às a la màniga per quan arribi tota estressada a casa (demà més informació...) i sort del Low, que aquí on el veieu, fan de música rara i periquito a més no poder, és un sol ;) Un sol amb paciència de sant.

2 comentaris:

Beth ha dit...

"He viscut" això aquesta setmana, pq la meva companya de treball ha signat avui i .......tenía el índex de susceptibilitat super alt...i avui tota eufòrica.

A partir de demà, tot fet!

JuanRa ha dit...

Moltes felicitats per la signatura i que no tingueu cap problema a l'hora de signar.
Al final la vida no és tan complicada, és fer les coses bé