dimarts, 18 de maig de 2010

Finalment...

...he acabat el coi d'examens finals de l'EOI! Almenys fins dijous, que sortiran les notes i sabré si he d'anar o no a recuperació el dilluns. Dues de les quatre parts han sigut bastant apocalíptiques, per no dir desastre total i absolut. Les altres dues parts, no és que n'estigui extremadament orgullosa però crec que m'en puc sortir.
.
Ara mateix, les meves veuetes interiors m'estan matant: una que diu que potser dijous m'enduc una sorpresa i passo de nivell; aquesta veueta és preocupant perquè segons com, la decepció de dijous serà encara més impactant. L'altre, m'avisa que no em flipi perquè l'exàmen que he fet no és, ni de conya, el nivell que hauria de tenir. Més o menys, seria una cosa així ...
.
Això em recorda a 1er de carrera. Assignatura: Economia de l'empresa. No en tenia ni idea i vaig decidir que sería la que em deixaria per Setembre. Vaig anar al exàmen només per copiar les preguntes i tenir una idea de per on anava la cosa. Quan l'havia d'entregar em feia molta vergonya fer-ho en blanc i aquí una il·luminada va dibuixar una gràfica que em sonava haver vist a classe; si, de 5 preguntes i jo només una gràfica...en fi.
La sorpresa va ser meva quan a l'expedient vaig veure un aprovat.
.
De miracles es viu, i jo n'espero un per dijous. O no .... tot depén de la veueta que parli.