dimarts, 13 de juliol del 2010

Els concerts de l'estiu

Últimament el Low i jo tenim una flor al cul. Si, hem passat de que mai ens hagués tocat res, a anar a dos concerts sense pagar un duru, i per la porta de convidats.
Feia més de 15 anys que no anava al Poble Espanyol (i l'últim cop em sembla que va ser amb l'esplai); en cosa d'un parell de setmanes ja hi he anat dos dies, i espera ...
Durant aquest mes de Juliol és el cicle de concerts d'estiu al Poble Espanyol, hi passaran o ja hi han passat grups com Els Pets, Milow, Pereza o Kings of Convenience (que el Low ja està posant espelmetes perquè també ens toqui).

El dia 8 vam anar a veure Els amics de les Arts + Els Pets. Dels primers millor no dic res. Només espero no trobar-los mai més sobre un escenari.
Els Pets doncs són Els Pets, els de tota la vida. Només vam veure 5 cançons, tot sigui dit; és el que té quan els teloners són insuportables i no has pagat un duru per entrar, que si tens son, t'envas. I com va dir el Low "ja els veurem en alguna festa major". Doncs a dormir.

I la sort màxima va arribar quan també ens van tocar dues entrades per anar a veure Milow! Jo que tenia fitxat aquest concert des de feia mesos, que ja no vaig poder anar a Razz 2 perquè estava esgotat, que cada cop que sona "You don't know" per la radio apuja el volum, ... Ais!!
El concert va ser genial, així, des de la primera fins la última cançó. I amb "Ayo Technology" ja va ser ....




A veure si seguim tenint sort i també ens toquen entrades per Kings of Convenience, que jo no tinc ni idea de qui són, però flipen al Low.

1 comentari:

Beth ha dit...

Quina sort! música gratis! :)