divendres, 16 de juliol de 2010

Moment remember

Avui fa un any era dijous i avui fa un any el Low i jo agafàvem un tren direcció Benicàssim per assistir al festival que una servidora havia dit i jurat que sota cap concepte aniria mai: el FIB.
Amb el concert de Badalona no n'havia tingut ni per començar i només em va faltar entrar a la web i mirar amb quina de les destinacions del tour podiem repetir. El FIB, un macro festival en ple estiu, venga, amb un parell. Un any més tard encara tinc la marca dels tirants a l'esquena de la santa insol·lació que vam pillar.


Però hi tornaria a anar sense pensar-ho ni dos segons, i tornaria a fer de fan histèrica esperant que les hores passessin més ràpid. Perquè quan arribes a un lloc a les 11 del matí i el grup que vols és a les 11 de la nit, l'espera és més que eterna.I si hagués tingut la mínima sospita de que aquell seria l'últim cop que els podria veure en directe m'hagues posat a primera fila tot i correr el risc de morir xafada per una manada de guiris ¬¬!

I encara recordo que anava pensant "ais, estan al mateix recinte que tu" ... no comments....

2 comentaris:

Beth ha dit...

L´ultim pensament jo tb l´he tingut amb els Bon Jovi...

:)

Agatha ha dit...

Muchas gracias Anna.... ya ves si vamos a la par... anímate mujer, que así compartimos información por la red... jejejeje Besitos