dimarts, 6 de juliol del 2010

SKINS

Així es diu la nova sèrie amb la que he (hem!) picat. No tinc remei, sempre penso que amb les que miro ja en tinc més que de sobres i res, em parlen bé d'una nova, miro un capítol i ... ja estem amb la segona temporada.


Està ambientada a Bristol, que ja és un punt a favor; no per Bristol, sinó per ser anglesa. Skins és un drama adolescent que tracta temes com la homosexualitat, les drogues o l'anorèxia. Dit així sembla una serie més d'adolescents; però és totalment diferent. Qui se la miri esperant un Beverly Hills 90210 s'emportarà una gran decepció. Una de les nostres grans frases mirant la primera temporada ha sigut "Osti però que bèstia!" ... la resta...millor la mireu vosaltres. Jo m'estic comportant i no estic mirant ni un spoiler, l'únic que sé és que a la tercera temporada ens canvien tots els personatges ... mama por ... ja ho poden fer bé!

Us deixo amb aquest video Havia pensat posar el video però millor aneu a la web directament que la gran majoría tenen desactivat el tema de compartir i per posar un que es veu de pena, molt millor aquest, que per fer-se una idea general crec que està prou bé.