dilluns, 13 de setembre del 2010

SALT

Es podria dir que aquesta pel·lícula va ser una de les protagonistes de la meva setmana a Londres.
La segona nit que passava a l'hotel vaig engantxar un especial per la BBC sobre la futura estrena i a falta de millor programació (i de que la TV era tant moderníssima que només tenia 4 canals) m'el vaig mirar. No només el vaig entendre (adoro l'anglès de la BBC) sinó que em van agafar moltes ganes de veure-la. Això de que durant el documental anessin posant parts de la pel·lícula és com si et donen un carmelet i després t'el treuen!


Dos dies després de veure el documental, passejant per Leicester Sq. vaig poder assistir a la meva primera premier. Pantalles gegants, fans, ... va ser curiós.

Leicester Sq.
Com més s'acostava el moment més ple de gent estava. No vull ni pensar com deuria estar el dia de la premier de Harry Potter o Crepusculo. I si, Angelina Jolie en vivo y en directo és guapa, però no pas tant com a la gran pantalla!

Aquest dissabte finalment vam anar al cine; si vaig veure un especial i la premier a Londres, havia de veure tant si com no la pel·lícula  i em va sorprendre molt gratament. Per que jo no fagi ni un badall durant una pel·lícula al cine (o directament m'adormi entre tanta foscor i aquelles butaques ....)  i és que són 140 minuts de patiment!

1 comentari:

Deman ha dit...

Ostres! L'Angelina en directo!!! Encara que la pregunta que em ve al cap és: i el Brad? Perquè aquests dos sempre van junts, no? jejeje!

A mi m'havien dit que la peli era mooooolt dolenta!

El meu nene se'n alegrarà pq la seva Angelina és intocable! jejeje!