dijous, 25 de novembre del 2010

Curs de cuina de Nadal

Doncs si, a un mes just per Nadal, he assistit al meu primer curs (jo diria mini curs) de cuina de Nadal. Ha sigut interessant tot i que no ens enganyem, el cuiner de casa serà el Low.
El curs tractava de la cuina de Nadal però també de la decoració de la taula.
Només arribar ens han donat el menú del curs:


I després han començat a cuinar, amb una oloreta tant bona que tenia la sensació d'estar morint-me de gana!

Crepineta de salmó - Llagostí amb fideus d'arròs -
iogurt especiat i arròs a la cubana
Llom amb calamars

Canelons amb confit d'ànec

La taula

... i no podien faltar les cuineres!!

Normal que al arribar a casa i trobar-me pa amb tomàquet per sopar hagi posat cara així així .....

4 comentaris:

Beth ha dit...

nyyyyyuuuummm nnnyyyymmmmm
quina gana!!!

Beth ha dit...

tinc a l´eric amb febre :(

Anna ha dit...

@Beth: pobret!! a veure si millora :)

Deman ha dit...

On el fas? Jo en vaig fer un parell a les cotxeres de Sants... que estaven molt be de preu!