dijous, 6 de gener de 2011

Oh!!

Sembla que aquest any m'he portat molt bé perquè primer va ser el Pare Noel i ara els tres Reis que m'han deixat cosetes.


Quan vaig veure aquest pijama a l'aparador sabia que havia de ser meu i els tres reis es veu que també ho sabien. Avatar i Eclipse ... faré una marató de la saga Twilight que el Low no sap si trencar-me el DVD o sortir corrents. Va, que almenys la BSO t'agrada ....  
Fa un temps vaig llegir el llibre "Historias de Londres" i a la meva biblioteca no podia faltar "Historias de Roma".
I com que els peus d'algunes no estan fets per anar amb talons, unes Converse noves tampoc podien faltar. El carbó ja és tradició ... i això que jo em porto bé ....

I ara de dinar familiar .... ai.....

5 comentaris:

nerona ha dit...

Pobre Low... però això és el que té viure en parella... a vegades has de mirar coses que no t'acaben de fer el pes...

Beth ha dit...

Quin pijama més xulo!

Finestreta ha dit...

Els meus peus tampoc estan fets per anar amb talons... jajajajaja

Has llegit tots els llibres de la saga Twilight? Jo me'n vaig llegir el primer, i tot i que no em va convàncer, em vaig llegir el segon... Però vaig acabar farta de tant sucre, i el tema que una noieta surti amb un "noi" centenari em feia una mica de yuyu...

Anna ha dit...

@nerona: exacte! Jo m'empasso més partits de futbol del que voldria ;)
@Beth: siii!! la nena aquesta és moníssima! jajaja
@finestreta: durant un temps tenia l'esperança de ser capaç d'anar amb talons però res... i sip, m'he llegit tota la saga ;)

Deman ha dit...

jiji... eclipse! jijiji