dimarts, 29 de març de 2011

Music Day

Des d'avui mateix i gracies a una promoció de 2x1 tenim les nostres entrades pel festival "Jack Daniel's Music Day" que serà el pròxim 9 d'Abril a Barcelona. I a Montjuïc, com en els vells temps ....


A Nada Surf ja hem tingut la sort de veure'ls un cop en directe. Ara m'he de posar les piles escoltant We are Scientists i I am Kloot.
A la web posa que són set hores de festival però aquí una servidora té clar que a no ser que el Low vulgui veure més grups, amb aquests tres ja faré.

2 comentaris:

Finestreta ha dit...

Ostres tu tinc un amic que és com tu, va a la tira de concerts i li encanta conèixer grups nous... Jo no sóc d'aquesta pasta tu... Si no conec molt un grup m'avorreixo...

ItJustBegan ha dit...

Uale! M'encantaria anar-hi! M'agraden molt Nada Surf! I no m'inporta fer nous descobriments...