dissabte, 26 de març de 2011

Tarda de muffins!

Com que a casa meva saben que els dolços em poden, pel meu aniversari em van regalar un preparat per fer muffins de plàtan amb troçets de xocolata.

Muffin Mix ... ideal amb la dieta, si ¬¬

La veritat és que ho he trobat molt còmode; només calia barrejar nata líquida, mantega i un ou amb el preparat i remenar. Remenar, remenar i remenar. I llepar la cullera després de repartir, això que no falti!

Feia una oloreta ... i un bon gust ... nyam!!

Amb el regal, també venien aquests motlles de silicona. Són ideals.

I no s'han cremat!
Per primer cop estic orgullosa del resultat: són comestibles i estan ben bons!!


El pròxim pas és la decoració, que aquest cop no m'ha sortit bé però almenys comestibles són. 

4 comentaris:

garbi24 ha dit...

perquè ja he sopat...que si no em menjo la pantalla...tenen molt bona pinta.
No paris d'intentar-ho,,,cada vegada mes bones,,,segur

Finestreta ha dit...

Nyam nyam! A mi m'encanta cuinar, però com a tu, no sempre em surt bé... Te les has menjat totes ja?

Deman ha dit...

mmmmmmm!

Elenita ha dit...

Madre que pinta que tienen los muffinss..

Una pregunta: Te tengo enlazada en mi blog, pero cuando actaulizas no lo veo... :-(