diumenge, 3 d’abril de 2011

Avui ...

Avui ha sigut un bon dia.

- Tot i despertar-me el coi de veïns tocant la flauta (els odío, de veritat que els odío) m'he passat mitja horeta fent el mandra.

- Deu minuts després de sortir del llit han trucat el timbre. Esmorzar a domicili gracies al Low!


- Els diumenges soc fan de la FOX, que comencen a fer capítols de Simpson i Padre de Familia. De 12 del migdia a 5 de la tarda. Non-stop. No, no els he vist tots.


- Ha sigut possible una sessió Skype Sabadell-Harwich.  M'hi passaria hores i hores.

- Homework per demà acabats però sóc totalment incapaç d'inspirar-me per la composition. Molt em temo que serà la primera que no entregaré. El problema són els remordiments. Si és que ...

- I ara, aqui estic, escoltant el nou disc de Milow, que m'encanta. Igual que l'anterior. Tour europeu ja!!

5 comentaris:

garbi24 ha dit...

relaxada deus estar.........no hi ha res que s'esperi més que la feina, però s'ha d'acabar fent.

Deman ha dit...

Ojalà fos diumenge again!!!!!

Enkeli ha dit...

Mm quina bona pinta els crusantets!!

Beth ha dit...

Jo he tingut un finde de "lo más" raru raru raruuuuuu :(
M´agraden els teus mugs i els croissants...uf, sense comentaris!

A mi tb m´agrada el Millow :)

Finestreta ha dit...

Doncs jo gràcies a tu estic enganxada a Modern Family! Quina gran sèrie, gràcies per posar-la a un post!