diumenge, 10 d’abril del 2011

De concerts

Ni fet expressament. Ahir vam arribar amb el temps just per, als cinc minuts d'haver entrat dins el recinte preparat pel Jack Daniels Music Day, sortís el primer grup que voliem veure a l'escenari.


I am Kloot

El primer grup, I am Kloot, de Manchester; no em van acabar de fer el pes (de fet no em van agradar gens pobrets). La veu era impresionant però l'estil como que no és massa el meu. Cada grup tenia el temps d'una hora per tocar i en aquest cas es va fer molt llarga.


We Are Scientists

Per mi va ser la gran sorpresa de la nit. Només havia sentit una cançó seva i m'agradava però de la resta ni idea. Jo, que no tinc massa idea de música, diria que em semblen una barreja de Jimmy Eat World, Foals i The Killers. Ideal.


Nada Surf

Genials, com sempre. Van tocar a la 1 i en contra meva he de dir que m'estava morint de son. Si per mi fós haguessin pogut tocar al mig de tots tres i deixar We Are Scientists pels últims, que amb ells segur que no t'adorms.

2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

podriem dir que el concert ha aprovat, però no amb exel·lent. Bona setmana

Finestreta ha dit...

Jo a la 1 també m'estaria morint de son...