dijous, 7 d’abril del 2011

La primavera

Sorprenentment, aquest és el primer any de molts en que la primavera no em deixa feta una coca. Altres anys per aquestes dates ja semblava que un camió m'hagués passat per sobre dos o tres cops. Apàtica totalment i amb els ànims per terra. Per no parlar de la simpàtica al·lèrgia que et fa estornudar mil cops seguits.

No ens enganyem, per molt tocada de l'ala que sembli, jo sóc d'hivern i tardor, de dies curts, de clima britànic. La primavera no m'agrada i molt menys que després vingui l'estiu. Em sembla que sóc la persona més anti-calor del planeta.

I tornant al tema, com que és el primer any que sóc persona per aquestes dates, i fins i tot puc dir que no em molesta el sol en excés (espera que passem dels 25ºC espera ...). I com que sóc persona, sóc fins i tot capaç de sortir al meu balconet i fer fotos a les plantes, que aquesta en concret em té flipada.



1 comentari:

Garbí24 ha dit...

la primavera tot ho explota....llàstima que a molta gent els hi passa factura