dilluns, 11 d’abril de 2011

Un molt bon dilluns

Avui he arribat a la feina com cada dilluns, pensant que seria una altra setmana d'aquelles avorrides.

Qui m'havia de dir que em trobaria amb això només entrar a Twitter:


Si, una servidora avui tenia classe però Milow, a Barcelona, gratis. Classe? No, per aquest nom no em surt res.

Després de dinar he agafat el tren per anar directe a Barcelona. I hem decidit fer un cafè al mateix Fnac, per controlar la cua. La cua. Quina cua? Si al final hem estat assegudes a segona fila i una servidora al·lucinant en colors. Per sort només ho havien publicitat a Twitter així que ara mateix més d'un i més d'una es deu estar estirant dels cabells.




Ara m'he quedat amb ganes de més, que ja se sap que aquest concerts de promoció són curtets. Clar que si ahir m'arriben a dir que avui veuria en directe a Milow (justament quan ahir li estava dient al Low que tenia moltes ganes de tornar a veure'l ...) casi que no m'ho crec!.

4 comentaris:

garbi24 ha dit...

a veure si el dimarts també pot portar sorpreses........

nerona ha dit...

Les coses inesperades com aquest concert et poden alegrar molt el dia... sobretot si és un dilluns i no esperaves fer res d'especial!

Finestreta ha dit...

Que guai no?!?! T'ha alegrat tota la setmana ja! M'ho has transmès i tot! :)

Finestreta ha dit...

Anna ahir vaig sentir Milow aquí a la ràdio alemanya i vaig pensar en tu! No sabia qui era de nom, i la cançó aquesta de "You and me" és molt mona, em posa de molt bon humor! :) L'escoltaré més, i si torna a fer un concert sorpresa m'avises i vinc!