dimarts, 24 de maig del 2011

Santa paciència ... (III)

Dels tres anys que fa que vaig entrar a l'escola oficial d'idiomes, aquest és el pitjor en lo que a companys de classe es refereix.
Tant a tercer com a quart hi havia molt bon rotllo i ens ho passàvem de conya; de fet, encara avui cau algún cafè amb àntics companys que o ho van deixar o van haver de repetir.
Aquest any hi ha una fauna que tela marinera i estic patint tots i cada un dels elements que hi  tenim:

- El pre-jubilat que es pensa que en sap més que ningú. No hi ha apunt que se li escapi, ni classe que falti i no té cap tipus de problema en dir-te que el teu nivell no és d'aquell curs (si, ho he patit). Segurament el meu nivell no és d'aquest curs però una cosa és que m'ho digui jo i una altra molt diferent que m'ho digui un desconegut. A tot això, ell està repetint curs.

- El freak: ai aquest ... membre del consell d'estudiants, estudia física i matemàtiques i quan fas la brometa de "avui podria no venir el profe, quina mandra" et deixa anar un sermó sobre que si ens hem matriculat és per assistir a classe, bla bla bla ...

- El paranoic: no voler fer la primera redacció perquè és una autobiografia i clar, "a mi no m'agrada parlar de la meva vida" ... és que les redaccions que fem les llegeixen al FBI i clar ....

Google images
Així que si, estic esperant amb candeletes que arribi demà a les sis de la tarda quan s'hauràn acabat les classes fins l'any que ve per poder perdre de vista a tota aquesta fauna. Cert és que també hi ha gent maca, tampoc sóc tant especial, però aquests tres són ....

2 comentaris:

Deman ha dit...

ejejejejeje! Pinta divertit!!!! jejeje

Garbí24 ha dit...

sempre hi han perles als cursos.....pero almenys hauràs après alguns tacos en anglès no?