dijous, 30 de juny de 2011

Estoooo.....

No ho faig expressament; de veritat. Quan dic que he suspés és perquè estic ben convençuda que no ha anat gens bé. El dia 14 jo vaig anar a l'exàmen convençuda que aquest 5è el faria en dos anys. Entre l'altre exàmen, fer caixes, el trasllat, .... practicament ni vaig poder obrir els llibres i estudiar. Durant aquestes dues setmanes ni he pensat que avui era el dia en que publicaven les notes a la pàgina web perquè quan no has pogut estudiar tant com volies, ja saps que el resultat no és el que voldries.

I quina ha sigut la meva sorpresa quan he entrat i he vist un APTE/A!!


Després de veure les notes i d'aguantar certa fauna entre ells l'anormal l'espavilat que em va dir repetides vegades que jo no tenia el nivell, ara tinc ganes d'aixecar cert dit d'una ma i quedar-me ben ampla.

4 comentaris:

garbi24 ha dit...

felicitats....i jo també aixeco el dit, per si tu no ho fas.

nerona ha dit...

eis, felicitats!! Ho veus dona, havies de tenir més confiança en tu mateixa! Vinga, a celebrar-ho!

Finestreta ha dit...

Felicitats! :)

JuanRa ha dit...

Moltes felicitats Anna!!!!!!