dimarts, 21 de juny de 2011

Resumint ...

Han estat uns dies molt molt moguts però com tot, algun dia s'havia d'acabar. Durant aquests dies ha passat de tot:

- Examens fets i a l'espera de saber les notes. Per un d'ells tinc esperançes, per l'altre gens.
- Ens hem traslladat! Després de mesos i mesos fent coses ja estem del tot instalats. Amb caixes per buidar però instalats.
- Visita de terres angleses! Hem anat a Montserrat, Costa Brava i Barcelona. Hem passejat, menjat, begut i visitat mil coses.
- Comiat de soltera (no el meu) del casament que tenim el dia 2 del pròxim mes. Feia segles que no m'ho passava tant i tant bé i això que vaig haver d'anar tota la nit amb unes antenes de marieta al cap. Al final ja ni recordava que les portava!


Demà toca tornar a treballar...però només dos dies (igual que la setmana passada) i cap de setmana llarg!!

2 comentaris:

garbi24 ha dit...

al fi i al cap són pàgines de la vida, unes les recordes més altres menys, però son pàgines i totes són importants.

Deman ha dit...

Jo aquest any trobo a faltar algun bodorrio! L'any passat en vam tenir 4 (inclos el meu) i ens vam fotre bones juergas!!!!! encara que clar... la situació es força diferent... igual no ho viuria amb les mateixes ganes... jejejeje!

Ja ens aniràs explicant què tal el pis nou!!!!!