diumenge, 11 de setembre de 2011

11-S

Se que fa deu anys, estava esperant el metro a Barcelona i per la pantalla de la TV vaig veure el primer avió impactant contra una de les torres del World Trade Center. A l'arribar a casa, vaig veure el segon. Els meus pares, estaven a l'aeroport de Praga esperant tornar d'un cap de setmana llarg.
Si intento recordar què estava fent un 11 de Setembre fa 9, 8 o 7 anys, no en tinc ni idea.

Del que un dia van ser dues torres de quasi bé 450 metres d'alçada, en va quedar un forat on ara hi ha treballadors ...


... per aixecar una torre encara més alta.


Fa tres setmanes, nosaltres estavem passejant per aquí, pels mateixos carrers que un dia van ser plens de fum i gent. I quan intentes imaginar com deuria ser aquell dia ....

2 comentaris:

nerona ha dit...

Téns tota la raó! Tothom recorda què feia aquell dia (jo estava estudiant a Cerdanyola per a la recuperació d'un examen de medicina), però els altres anys no!!

Finestreta ha dit...

I jo recordo que era el dia abans de començar el 1r curs a la universitat, i estava al sofà a casa mirant la tele!